0
1.1 Гарантійні умови нашої компанії відрізняються від вибраного Вами виробника:
• Оригінальні запчастини – гарантія 6 місяців.
• Ліцензійні (неоригінальні) запчастини – гарантія 1 місяць.
• ТМ "MOGEN" - гарантія 1 рік.
• ТМ "CDN" - гарантія 6 місяців.
• ТМ "AREA" – гарантія 3 місяці.
• ТМ "SHINO" – гарантія 1 місяць.
• ТМ "FITSHI" – гарантія 6 місяців.
Якщо в даному списку Ви не побачили виробника, що Вас цікавить, уточніть гарантійні зобов'язання у Вашого менеджера.
1.2 Головною умовою гарантії є встановлення всіх запчастин на сервісній станції, що має ліцензію на обслуговування автомобілів.
1.3 Документи, які необхідно надати у разі настання гарантійного випадку:
• Замовлення-наряд (видає СТО).
• Акт рекламації (наведена нижче форма).
• Витяг з ЕР або копія свідоцтва про реєстрацію ФОП зі СТО, де проводився ремонт автомобіля.
1.4 Нагадуємо, що перед тим, як встановити запчастину, покупець зобов'язаний перевірити відповідність отриманої деталі з необхідною і лише після цього приступати до встановлення.
1.5 У разі виникнення гарантійного випадку, покупець зобов'язаний протягом 7 днів надати повний пакет документів для повернення бракованої деталі.
1.6 Розгляд гарантійного повернення здійснюється протягом 1-7 календарних днів із моменту отримання товару складу.
1.7 Усі витрати на доставку та повернення грошей при настанні гарантійного випадку оплачує наша компанія.
1.8 Важливо! На електротехнічні товари: датчики, проводи, свічки, котушки запалювання, реле, стартери, генератори, замки запалювання та ін., а також на олії та рідини, гарантія не поширюється.
Винятком є бренди: CDN та MOGEN, гарантія на електротовари даних виробників - 1 місяць та 3 місяці відповідно.
1.9 Дія гарантійних зобов'язань настає з встановлення деталі на СТО.
2.0 Адміністратор (093) 71-81-036 - усі спірні питання та пропозиції.
2.1 Повернення товару можна оформити протягом 14 днів, крім дня придбання (відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
2.2 Вимоги до товару у разі повернення:
• Товар не використовувався (без слідів встановлення).
• Збережено товарний вигляд та упаковка.
2.3 Оплата послуг доставки здійснюється з допомогою покупця, крім гарантійного випадку.
2.4 Важливо! Поверненню не підлягають:
• Товари, придбані понад 14 днів тому.
• Запчастини, які були встановлені.
• Некомплектні деталі (продаються лише у кількості 2/4/6/8/16 штук).
• Знижений в ціні товар.
2.5 Про повернення необхідно повідомити шляхом занесення ТТН у своєму особистому кабінеті (розділ "Додати повернення") на сайті нашої компанії.
2.6 Повернення товару, який не встановлювався та зі збереженим товарним виглядом, буде розглянуто та проведено у строк не пізніше 5 робочих днів, а кошти за повернутий товар будуть зараховані Вам на баланс.