0
3.1 Відправка замовлень здійснюється протягом кількох годин після замовлення.
3.2 Заміна помилково відправлених з нашої вини запчастин здійснюється за рахунок компанії.
• Самовивіз
• Доставка кур'єром (по м. Ужгород, Харків)
• Транспортні компанії:
Надсилання щодня за умови здійснення замовлення до вказаного нижче часу!
Замовлення деталей, що потребують решетування, приймаються до 1330 (ПН – СБ)
Замовлення деталей, що потребують решетування, приймаються до 1330 (ПН – СБ)
Якщо Ви не знайшли зручний для Вас спосіб доставки, Зв'яжіться з нами , ми обов'язково вирішимо це питання.
3.3 Крихкі запчастини: капоти, крила, двері, скла лобові/задні, бампера, пороги, дахи, фари, ліхтарі і т.д, ми рекомендуємо відправляти в латах для максимальної їх безпеки.
3.4 Рекомендуємо кожне замовлення страхувати повну його вартість, т.к. у разі втрати або пошкодження компанія-перевізник відшкодує Вам повну його вартість.
Важливо! При відмові від страховки збитки та втрати зазнає замовник.
3.5 Перед відвантаженням товар перевіряється на наявність дефектів та некомплектності. Претензії приймаються лише під час перевірки вантажу на складі компанії-перевізника.